Как да пресоваме пластмасова бутилка

5 юли

Такааа,
вече си изхвърляме отпадъците разделно, нали?
Аз го правя от година и това ми носи самочувствие, че съм съвестен гражданин, който мисли за природата и разделното изхвърляне на отпаъците. Естествено, че пластмасовите отпадъци са най много, и затова трябва да спестим място в кесийката, в която ги приготвяме за изхвърляне. По долу публикувам как пресовам празните пластмасови бутилки. Тъй като ние вкъщи пием много бира и безалкохолни в такива бутилки и защото преди години една колежка от Белгия ми показа как те си пресоват бутилките, реших да споделя опита си в това:

Първо имаме празна пластмасова бутилка.

След това махаме капачката от бутилката

Поставяме бутилката на земята и насочваме краката си за да стъпим върху нея

Стъпваме отгоре с два крака и под натиска на тежестта ни тя се сплесква

Още докато сме върху бутилката слагаме капачката, така че да се образува вакуум и бутилката да остане във формата, която сме и придали с крака

Готово! Бутилката е пресована и сега формата и е като на лист

След като сме постигнали желаната форма, бутилката се изхвърля в кесията с пластмасови отпадъци

Аз му викам на това „зипване“ на празни бутилки. Вие може да му казвате както си искате.
Надявам се да съм бил полезен. Така всеки може да изпие 3-4-5 бутилки с бира, кола или каквото и да е, и да използва само една кесийка за отпадъци, тъй като ще има място за много „зипнати“ бутилки в нея.
Това е!!!
Наздраве!

2 коментара to “Как да пресоваме пластмасова бутилка”

  1. Peter Yovev юли 6, 2008 в 8:35 am #

    Леле… толкова е хубаво по чехли и къси панталонки… :). Аз се боря с настинки и грипове тук на 10-15 градуса… 🙂

    Много добро ръководство!

    П

  2. Michellei октомври 18, 2011 в 9:31 am #

    Сега ,ако пуснеш и как се пресоват алуминиеви кенчета ще те призная!:)

Вашият коментар